Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  EIGENBOUW - 2011

Garantie: Nee
20000 Km
.
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Modelcode: -
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Aflevering: LET OP?!??? De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf ?3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's ?450,- en voor andere merken motoren ?350,-? ??TENZIJ?er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".

HARLEY-DAVIDSON EIGENBOUW CHOPPER


- Kenteken: 50-MB-GD
- Merk: Harley Davidson
- Model: Chopper
- Tellerstand: 20000 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 1200 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 44 kW / 60pk
- Ledig gewicht: 213 kg
- Aantal zitplaatsen: 1
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Prachtige stoere basic hardtail shopper prima rijdend en met vele bijzondere details, vakkundig gebouwd in 2011 door L&L shoppers, de aandrijving komt van een 1200 sportster uit 2003, technisch dus bulletproof, km stand is niet bekend.

Aflevering
LET OP?!??? De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf ?3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's ?450,- en voor andere merken motoren ?350,-? ??TENZIJ?er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP?Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl

fransbleeker.nl/




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Frans Bleeker Motoren en Auto s
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2024 Motoroccasion