Nieuwsbrief:

ENERGICA  ESSEESSE9+ RS - 2021

13450 Km
Geel
energica - esseesse9--rs
energica - esseesse9--rs
energica - esseesse9--rs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze super gave en super snelle Energica SS9+ RS is te koop, omdat zijn baasje een nieuwe Energica gekocht heeft.
Wil je niet 12-15 weken wachten om op je eigen Energica te kunnen stappen? Dan hebben we een hele mooie gebruikte motor! 
Deze Energica SS9+ RS is dealer onderhouden, is netjes mee gereden en is netjes geladen (bijna geen fastcharge/DC). Is voor werk gebruikt in de zomer en voorjaar/najaar. Niet in de winter.
Nette fiets, nieuwe banden (nog geen 1000km) van Michelin, de Road6GT voor en achter. Met gratis "tank"- tas. Heeft service beurt gehad en alle firmware en software is up to date.

Prijs is €18.500,- exclusief BTW, Bedrijven kunnen de btw verrekenen. (€22.385,- inclusief BTW. En je mag de Kleinschaligheids Investerings Aftrek toepassen, De MIA is hier op niet meer van toepassing)

Kom langs voor een proefrit

(meer en betere foto's volgen spoedig)
  • Kom langs voor een proefrit!!
  • Koffie staat klaar!! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BikeXperience
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2024 Motoroccasion