Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER CAFE RACER - 2018

Garantie: Ja
10005 Km
Zwart
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Ducati Scrambler Café Racer
Bouwjaar 2018
10005 km

Zeer nette Scrambler Café Racer, Biggelaar getuned ( Nokkenassen + Ecu ), Termignoni uitlaat, Spaakvelgen!

Bij aflevering voorzien van:
- Onderhoudsbeurt

 

Op 8162km / 01-2022:
- Groot Desmo onderhoud
- Kettingset
- Bandenset
- Tuning


Inclusief 3 maanden garantie.
(6, 12 of 24 maanden mogelijk, voorwaarden op onze website)
---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- Termignoni uitlaatdemper
- Ducati Spaakvelgen
- Healtech gear indicator
- Ducati korte kentekenplaathouder
- Ducati Led richtingaanwijzers
- Biggelaar Tuning ( nokkenassen + Ecu )

---------------------------------------------------------

- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.

Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht. Wij Wij werken op afspraak en hanteren geen vaste openingstijden.

Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch of middels Whatsapp contact met ons opnemen.

Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Mondial
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2024 Motoroccasion