Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER CAFE RACER - 2017

Garantie: Ja
9362 Km
Zwart
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ducati Scrambler Café Racer
-1e toelating: 22-05-2017
- Kleur: Zwart
- Kilometerstand: 9362 km
- Garantie: in overleg

Wat een heerlijk sturende machine is dit, de Ducati Scrambler Café Racer 800 uit 2017. Prachtig design & afgewerkt met mooie materialen als de Brembo (Monoblock) remmen en het Termignoni uitlaatsysteem. Voorzien van: Termignoni uitlaat, stuurspiegels & seatcover.

Natuurlijk is inruil mogelijk.

U kunt ons ook 's avonds en in het weekend benaderen ( per telefoon of e-mail ). Bloemert Motoren in Staphorst. Het adres voor mooie & complete auto's & motoren!

Meer informatie? Bel Roy 06-81579244

Bloemert Motoren
Achthoevenweg 14b
7951SK Staphorst
06-81579244

Bezoek enkel op afspraak.

Opties en Accessoires:
Stuurspiegels, Termignoni uitlaat, Windscherm smoke, Zwarte rem/koppelings hevel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bloemert Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2024 Motoroccasion