Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 S PIKES PEAK - 2022

Garantie: Ja
7620 Km
ROOD
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: Ducati Approved

Het eerste wat in het oog valt bij deze motor is de nieuwe Pikes Peak kleurstelling gebaseerd op de graphics van de Desmosedici GP '21. Hiernaast zijn er tal van onderdelen in carbon te vinden, is hij standaard voorzien van een Akrapovi? titanium en carbon demper en een laag getint windscherm wat het sportieve karakter van de motor benadrukt. Zelfs de racenummers aan weerszijden van de brandstoftank dragen bij aan het benadrukken van de diepe band met de wereld van de racerij. Ducati wordt afgeleverd inclusief benodigd onderhoud en garantie.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion