Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 950 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
.
ducati - hypermotard-950
ducati - hypermotard-950
ducati - hypermotard-950
ducati - hypermotard-950
ducati - hypermotard-950
ducati - hypermotard-950
ducati - hypermotard-950
ducati - hypermotard-950
ducati - hypermotard-950
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Koppel: 96 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 15 liter

Interieur
Bekleding: Stof

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
CO?-uitstoot: 122 g/km

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Overige informatie
Motor: 4-takt

Nieuw uit te bestellen Ducati Hypermotard 950 in de kleur rood.

Deze Hyper is voorzien van het 937CC en 113 PK sterke Testastretta motorblok. Met een rijklaar gewicht van nog geen 200 KG staat dit garant voor veel rijplezier en hoge funfactor!

Daarnaast is hij standaard voorzien van onder andere 24 mnd garantie, kleuren display, (bochten) ABS, Ducati Traction Control en 3 rijmodi!
 
Nieuwsgierig? Kom dan snel aan voor een kop koffie en meer informatie.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Dit betreft een BTW motorfiets, ondernemers hebben de mogelijkheid om de BTW te verrekenen.

Star Twin Motors: Het Italiaanse motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek onze website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2024 Motoroccasion