Nieuwsbrief:

DUCATI  749 - 2006

€ 7.499,- € 7.899,-
34621 Km
Rood
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
ducati - 749
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prachtige Ducati 749 
* Origineel Nederlands geleverd
* Recent grote service gehad incl. koppen geflowed en ECU remap
  + koppelingmodificatie ( +/+ 9 pk en +/+ 6 Nm )
* Recent nieuwe ketting/tandwielset
* Duo zadel en duo voetsteunen erbij
* Gereedschapsetje erbij
* Originele kettingbeschermer erbij
* Folders 749/999 erbij
* 2 zwarte sleutels + de rode sleutel + sleutellabel + codekaart netjes compleet
Wat loopt deze motor prachtig zuiver, een genot om te ervaren
De prijs van € 7.899,- ( NU VOOR € 7.499,- ! ) is afleveringsklaar incl. 6 maanden garantie
Inruil, financiering en een 10 daagse verzekering behoort tot de mogelijkheden ! Interesse in
deze 749 ? Neem contact op voor een afspraak, u bent van harte welkom. Tot ziens bij Ros
Motoren in het Brabantse Etten-Leur 

 
  • Specialist in Ducati, Triumph, KTM en Yamaha!
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ros Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion