Nieuwsbrief:

BMW  R 75/7 - 1977

Garantie: Ja
64000 Km
Zwart
bmw - r-75-7
bmw - r-75-7
bmw - r-75-7
bmw - r-75-7
bmw - r-75-7
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

BMW Bobber r75/7 €5500

-Zeer nette BMW R75/7 omgebouwd tot bobber

-Bouwjaar 1977 wegenbelasting vrij en kan goedkoop in de oldtimer verzekering

-Mooie nieuw gecoate spaakvelgen met rvs spaken

-Knipperlichten in stuur, side Mount kenteken houder

-Nieuwe hagon schokdempers

-Zeer mooi gespoten tank met originele bmw biezen

-Loopt perfect

PRIJS € 5500 (Financiering mogelijk vraag naar de voorwaarden)


 
  • Let op: op de vraag wat is de laagste, uiterste, minimale of hoe je het ook noemt prijs gaan wij niet in en geven wij ook geen antwoord op,  al onze motoren proberen we al voor een scherpe prijs aan te bieden, in sommige gevallen is de prijs nog licht onderhandelbaar naast de motor.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en enkel geopend op afspraak.

    Inruil eventueel mogelijk. Bij de getoonde prijs komen geen afleverkosten of wat dan ook meer bij.

    Tevens nog meerdere motoren op voorraad zie onze website; 
    WWW.NEWTOWNBIKES.NL
    info@newtownbikes.nl
    tel:06-23561795





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Newtown Bikes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion