Nieuwsbrief:

BMW  R 27 - 1964

Garantie: Ja
3 Km
ZWART
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1964

De BMW R27 is de laatste productie één-cilinder tot de komst van de BMW F650.
De R27 heeft een 247cc motorblok

Deze BMW R27 is uiterst profesioneel gerestaureerd.
Alles is aan deze R27 uitgevoerd.
Niet alleen optisch is deze R27 dus aangepakt, maar ook inwendig is alles nieuw.

Uiteraard zijn bij deze BMW R27 het framenummer en motornummer gelijk

Deze R27 een NL motor, dus met een prachtig oud kenteken.
Het motorblok en de aandrijflijn zijn nu afgevuld met conserverings olie, dit omdat de R27 prachtig is om alleen maar naar te kijken, dus ideaal voor de verzamelaar.

Als accessoire is er een zijstandaard gemonteerd,




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1968 - In 1968 stopt men met de productie van de CB72 en CB77 en produceert men een nieuwe lijn met SOHC twins met vijf versnellingen genaamd CB250 en CB350. Deze CB 350 was in staat om toch een respectabele 169,6 km/uur te klokken. Op de Tokyo Show van 1968 liet Honda een concept zien, na maanden van onafgebroken geruchten en verwarmingsbuisverhalen, het baanbrekende model dat voorgoed de motorwereld deed veranderen. Een 750 cc motorfiets met vier cilinders en een remschijf voor deed een nieuw woord ontstaan: 'superbike'. The CB750F Four was de grootste motorfiets uit Japan op dat moment, bevestigend dat een motorfiets met uitzonderlijke prestaties ook een betrouwbare motor kan zijn.
© 2000 - 2024 Motoroccasion