Nieuwsbrief:

BMW  R 18 TRANSCONTINENTAL - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
BLACK STORM (ZWART METALLIC)
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
bmw - r-18-transcontinental
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Modelcode: K35
Koppel: 158 Nm
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Referentienummer: 7998874
Typenummer: 0L41

Motorfiets is direct uit voorraad leverbaar!
Opties en Accessoires:
Achteruitrijhulp (05AA), Active Cruise Control (05DF), Anti diefstal alarm (0603), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Centrale vergrendeling (0417), Dagrijverlichting (0202), Edition (047B), Fabrieksgarantie, Hill Start Control (0204), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Koplamp Pro (0219), Marshall Gold Series Stage 2 (064B), Multifunctional indicator lights II (05AF), Pinstriping (035B), Radio software (0395), Stijlvariant Chrome (035A), Tankdop afsluitbaar (017C), Teleservices (06AE), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oostland Motorrad B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion