Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS - 2023

Garantie: Ja
600 Km
GRAVITYBLUE
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - okt 2023
Modelcode: K50
Typenummer: 0M01

Technische informatie
Koppel: 143 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 20 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 221 x 90 x 151 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Aantal eigenaren: 2
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Connected services, Cruise control (0538), Cruise verlichting (05AD), Dagrijverlichting (0202), Design uitlaat (019F), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Elektronisch Stabiliteits Programma, Handkappen (0589), Hill hold functie, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Kofferdragers links & rechts (0681), Koplampen adaptief, Koplamp Pro (0219), Kruisspaakvelgen (0771), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Licht Pakket (056A), Metaalkleur, MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Multifunctional indicator lights (05AE), Multifunctional indicator lights II (05AF), Navigatie voorbereiding (0272), Rallye buddyseat laag (0756), Rijmodi Pro (0224), Rijwielgedeelte Sport (0547), Schakelassistent Pro (0222), smartphone integratie, Stijlvariant GS Trophy GS (0457), Stuurverhoger (061A), Teleservices (06AE), Touring pakket (0233), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Verwarmbare handvatten (0519), Verwarmde buddyseat, Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ekris Motorrad
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1999 - In 1995 kocht de De Tomaso Group de investeringsbank Finprogetti. Finprogetti benoemde Arnolfo Sacchi tot algemeen directeur, maar in 1997 werd hij vervangen door Oscar Cecchinato, die eerder bij Aprilia had gewerkt. Er ontstond een strijd tussen Ducati en Aprilia om Moto Guzzi over te nemen en zelfs KTM werd genoemd. In het voorjaar van 1999 werd de voormalige directeur van Ducati/Cagiva, Mario Scandellari, directeur van Moto Guzzi.
© 2000 - 2024 Motoroccasion