Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS - 2021

Garantie: Ja
42500 Km
TRIPLE BLACK
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2021

Deze prachtige BMW R1250GS Triple Black is keurig onderhouden en rechtstreeks afkomstig van de eerste eigenaar.

Helemaal vol met praktisch alle denkbare opties:
- Adaptieve koplampen
- Motorsleepmomentregeling
- Dynamic ESA
- Keyless Ride
- Dagrijlicht
- Deluxe Headlight
- Schakelassistent Pro
- Rijmodi Pro
- Comfort pakket
- Touring pakket
- Dynamic pakket
- Voorbereiding navigatieapparaat
- Uitlaatsysteem verchroomd
- Handleiding nederlands
- Style Triple Black
- Handvatverwarming
- Bandenspanningscontrole
- Cruise control
- Lichtpakket
- Handbescherming
- Cruising Light
- Multifunctionele knipperlichten
- Multifunctionele knipperlichten II
- Diefstalbeveiligingssysteem
- Kofferhouder links/rechts
- Intelligente noodoproep
- Teleservices
- Kruisspaakwiel
- Mistlampen
- 3-delige vario kofferset
- Valbeugels

Klaar voor een mooi avontuur!

MotoPort Goes XXL
www.motoport.nl/goes
0113-231640
verkoop@motoportgoes.nl
Nobelweg 4, 4462 GK, Goes
.
Voor meer motoren en scooters (400 stuks) zie onze website https://www.motoport.nl/goes of kom langs!
.
Voor kwaliteit en betrouwbaarheid bent u al meer dan 65 jaar aan het juiste adres bij MotoPort Goes XXL. Wij hebben het grootste aanbod van Zuid-West Nederland in een van de grootste motorzaken van de Benelux!
Voor aankoop en onderhoud van motoren en scooters, aanschaf van kleding (mega kleding shop van 1500 m2!) en voor de aanschaf van onderdelen en accessoires kunt u bij ons terecht.
.
De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief onvermijdbare kosten. Wij bieden op onze occasions tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.
.
Wij zijn officieel dealer van: BMW, Ducati, Harley-Davidson, Honda, Kawasaki, Peugeot, Piaggio, Suzuki, Triumph, Vespa en Yamaha. Inruil van alle merken en types is bij ons mogelijk.
.
Heeft u een auto, boot of ander vervoersmiddel in te ruilen? Ook dan kijken we graag wat we voor u kunnen betekenen!
.
Volg ons op Facebook en Instagram om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws en aanbiedingen.
.
Een motorfiets van ons kopen vanuit het buitenland? Buying a motorcycle from us from abroad?
No problem! See: https://www.motoport.nl/goes/Motorfiets-kopen-vanuit-buitenland
.
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen be?nvloeden.
.
Voordelig en goed verzekeren?
Kijk op onze website voor meer informatie over de MotoPort No Risk verzekeringen (ook als je niet je motor bij ons hebt gekocht).




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Goes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion