Nieuwsbrief:

BMW  R 1150 RT ABS - 2004

Garantie: Nee
98844 Km
Grijs
bmw - r-1150-rt-abs
bmw - r-1150-rt-abs
bmw - r-1150-rt-abs
bmw - r-1150-rt-abs
bmw - r-1150-rt-abs
bmw - r-1150-rt-abs
bmw - r-1150-rt-abs
bmw - r-1150-rt-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Tourbuffel van BMW uitgerust met kofferset 3-delig ,mistlampen,handvatverwarming,electisch vertelbare(hogere)ruit,hoogte verstelbare buddyseat,info display,usb stopcontact,12v stopcontact.Verder een ABS evo remsysteem.Zeer nette motorfiets met twinspark.
  • **PROEFRIT MOGELIJK,VRAAG NAAR DE VOORWAARDEN**





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Houkes Motortechniek
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2024 Motoroccasion