Nieuwsbrief:

BMW  K 100/2 - 1988

79073 Km
Rood
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prachtige K 100 van de 2e serie. Zeldzaam mooi, dit model is in zeer beperkte oplage geproduceerd, Alleen de uitlaat is niet de originele dit moet een vierkante RVS uitlaat zijn met chroom afdek schild. Deze 2e serie is alleen in het rood gemaakt
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen via telefoon, fax of email. Vanaf april 2008 is onze webshop operationeel. Wij hebben een zeer snelle postorderservice. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
© 2000 - 2024 Motoroccasion