Nieuwsbrief:

BMW  F 900 XR - 2021

€ 14.399,- € 14.899,-
5000 Km
Grijs
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ben jij op zoek naar een BMW F900XR?

Mis deze voorjaarsdeal dan niet!

Van €14.899 nu voor €14.399


Wij van Harder Motoren bieden je dit unieke exemplaar aan. Deze motorfiets is afkomstig uit 2021 en heeft pas 5000KM ervaring en verkeerd in absolute nieuwstaat!

De motorfiets komt bomvol dikke opties:
- MIVV Carbon uitlaatsysteem incl DB-Killer;
- Givi Tankring;
- Givi Tanktas;
- OEM Tankpad;

- OEM Alarm;
- OEM Led knipperlichten;
- OEM Engine Drag Torque Crontrol
- OEM Dynamic ESA;
- OEM Driving modus pro;
- OEM Comfort Package;
- OEM Cruise control;
- OEM Handkappen;
- OEM ABS pro;
- OEM Middenbok;
- OEM Connectivity;
- 5 jaar BMW garantie (geldig tot 31-03-2026);

- Volledige onderhoudsbeurt,

Wij leveren de motorfiets af met een volledige onderhoudsbeurt, dit zit bij Harder motoren standaard bij de prijs inbegrepen.

Voor slechts €14.399 is deze prachtige motorfiets van jou!

Verder bieden wij;
- Financiering;
- Eerste 5 dagen direct gratis verzekerd;
- Aangesloten bij het Motor Garantie label;
- Garantie op de eerste 5000km of 3 maanden;
Inruil mogelijk;
- Meer dan 35 jaar ervaring!

Wil jij meer foto's of info over deze motorfiets? Stuur ons dan gerust een privébericht of mail naar info@hardermotoren.nl je kan ons ook via Whatsapp bereiken op 06-18865157.
Opties en Accessoires:
ABS, Air Bubble ruit, Alarmsysteem, Alarmverlichting, Beveiliging / alarmsysteem, Cruise control, Handkappen, Middenbok, Rijmodi, USB aansluiting, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harder Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion