|
Motor | Dwarsgeplaatste, 2-cilinder-, 4-takt-, vloeistofgekoelde Aprilia motor; distributieregeling met dubbele bovenliggende nokkenassen (DOHC), vier kleppen per cilinder |
Boring x slag | 81|64 |
Cilinder inhoud | 659 |
Comp. verhouding | 13.51 |
Kleppen | Vier kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 80|59|9250 |
Max. koppel | 70|6500 |
Koppeling | Meervoudige natte platenkoppeling met slipsysteem |
Versnellingsbak | 6 VERSNELLINGEN |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, overbrengingsverhouding 15/42 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Frame van stalen buizen en ingebouwd subframe. Aluminium verbindingsplaten motor |
Vering voor | Volledig afstelbare Ø43 mm upside-down Kayaba vork met contraveer. Veerweg: 240 mm |
Vering achter | Aluminium achterbrug. Volledig afstelbare Kayaba monoshock. Veerweg: 240 mm |
Remmen voor | Zwevende dubbele remschijf diameter 300 mm, zwevende Brembo remklauw met dubbele tegengestelde zuigers (Ø30/32 mm). Brembo hoofdcilinder en metaalomvlochten remleiding. |
Remmen achter | Remschijf diameter 260 mm, Brembo remklauw enkele zuiger (Ø34 mm). Metaalomvlochten remleiding |
Voorband | 90/90-21 |
Achterband | 150/70-18 |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | ACID GOLD,MARTIAN RED,INDACO TAGELMUST |
Beschrijving | De beste technologie in zijn klasse
Technische oplossingen ontworpen voor prestaties en sensatie
In een industrie die minder gericht is op off-road rijden, baant de Tuareg 660 een nieuw pad, met topprestaties onder alle omstandigheden en een authentieke avontuurlijke uitrusting.
Dat is de magie van het Aprilia 660 platform - licht, slim, uitgebreid en formidabel efficiënt. Een nieuw ontwerp geeft u maximale controle over asfalt en onverhard terrein, of u nu zit of staat, met onderscheidende technische oplossingen die tegemoetkomen aan uw wens om te verkennen |