Nieuwsbrief:

APRILIA  RSV 4 R APRC ABS - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart / Grijs
aprilia - rsv-4-r-aprc-abs
aprilia - rsv-4-r-aprc-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De geschiedenis van de Aprilia RSV4 is een van de meest fascinerende motorverhalen ter wereld. Gebouwd met als doel winnen op het circuit en in elke vergelijkende test, heeft hij een decennium lang alles gedomineerd. Dat leverde hem de goedkeuring van critici op en titels in elke categorie waarin hij heeft geracet. In zijn meest geëvolueerde vorm heeft hij zelfs deelgenomen aan het MotoGP Wereldkampioenschap.

De Aprilia RSV4 is het bewijs van een ongelooflijk vooruitziend ontwerp in een sector waar motorfietsen het resultaat zijn van de beste technologie die beschikbaar is voor de fabrikant. Hij is in de loop der tijd voortdurend bijgewerkt en verfijnd en blijft daarmee het referentiepunt van sportiviteit en prestaties, het beste voorbeeld van wat kan worden bereikt door gebruik te maken van de waardevolle ervaring van een zegevierende raceafdeling als Aprilia die in zijn korte geschiedenis 54 kampioenstitels heeft behaald, waaronder zeven op het Wereldkampioenschap SBK, specifiek met de RSV4. De nieuwe RSV4 maakt nu zijn wereldwijde première op APRILIA.COM, grondig vernieuwd, vooral ook op esthetisch vlak.

Het nieuwe ontwerp is het resultaat van doorgedreven werk op het gebied van toegepaste aerodynamica. Dit toont nog maar eens Aprilia's engagement om steeds complexere en vernieuwende oplossingen te bestuderen. De stijl, geïnspireerd op de ultramoderne RS 660, en de in de windtunnel gemodelleerde vormen zorgen voor een extreem lage aerodynamische weerstandscoëfficiënt wat een aanzienlijk voordeel oplevert op het gebied van prestaties bij hoge snelheden. Ook de luchtdruk in de airbox neemt toe. Dat alles verhoogt de neerwaartse kracht.

De vleugels zijn niet langer een extra element op de panelen, maar zijn nu ingebouwd tussen de verschillende lagen kuipwerk. Deze oplossing optimaliseert de stabiliteit bij hoge snelheden en verbetert tegelijkertijd de koeling van de motor waardoor de warme luchtstromen van de chauffeur worden weggeleid. Bovendien is het zeer esthetisch. De drieledige LED-koplamp met DRL-perimeterverlichting is een symbool van de lichtsignatuur van de Aprilia-sportmotoren, en bevat de bochtverlichtingsfunctie: een paar extra lampen dat de binnenkant van de bocht verlichten waardoor de zichtbaarheid in de bochten wordt vergroot

De ergonomie is volledig nieuw en verbeterd dankzij de nieuwe brandstoftank en het nieuwe zadel waardoor de chauffeur perfect past in de kuip en meer bruikbare ruimte heeft. Dat alles zorgt voor een meer natuurlijke en ontspannen rijhouding. De elektrische bedieningselementen zijn functioneler en intuïtiever, en het nieuwe TFT-dashboard is groter en completer. Dankzij de nieuwe Marelli 11MP ECU en het nieuwe, zes-assige inertieplatform die beiden krachtiger zijn, is het elektronisch beheer verbeterd met controle over het volledige Ride-by-Wire-gaspedaal. Ook de operationele logica van de APRC, Aprilia Performance Ride Control, is verfijnd. Het exclusieve elektronische besturingssysteem van Aprilia is geperfectioneerd met de introductie van motorrembediening op verschillende niveaus. Er zijn zes rijmodi beschikbaar: drie voor op het circuit (waarvan twee aanpasbaar) en drie voor op de weg (waarvan één aanpasbaar). De chauffeur hoeft alleen maar de rijmodus te kiezen die best past bij zijn of haar rijbehoeften om automatisch de beste instellingen te krijgen op het gebied van tractie- en wheeliecontrole, de motorrem, ABS en andere ingevoerde parameters.

De superverfijnde chassisarchitectuur die stamt uit een zegevierende dynastie met 18 wereldtitels en 143 Grand Prix-races in de 250-klasse, heeft een drastische verandering ondergaan. De nieuwe swingarm is lichter en heeft een verstevigingsbeugel, geïnspireerd op die van de Aprilia RS-GP die in de MotoGP wordt gebruikt. Hij is ontworpen om het gewicht lager te leggen en de stabiliteit van de achterkant bij het accelereren te vergroten.

De RSV4 is leverbaar in de kleuren Sachsenring zwart en silverstone grey

 

  • Voor een bezichtiging bel TEL: 030-6622646 om teleurstellingen te voorkomen.

    Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de twee-wieler eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

    Proefrit mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Inruil is ook mogelijk, neem deze dan mee zodat we van te voren een prijs kunnen maken.

    Pels Motoren is een RDW erkend bedrijf en volwaardig BOVAG-lid. Wij zijn dealer van diverse merken en hebben een compleet ingerichte werkplaats waarin wij het reparatie en onderhoud doen van alle merken Motoren, Motorscooters en scooters. Bij ons gekocht of niet wij staan graag voor u klaar.

    Al onze gebruikte motorvoertuigen worden voor de VASTE PRIJS!! standaard geleverd inclusief de 12 maanden wettelijke product garantie en 12 maanden BOVAG-garantie, tenzij anders aangegeven, tevens krijgen de motorvoertuigen een algehele controle / onderhoudsbeurt volgens schema.

    Voor meer informatie belt u 030-6622646

    Onze openingstijden zijn:

    - Maandag   GESLOTEN
    - Dinsdag van 09:00 - 18:00uur
    - Woensdag van 09:00 - 18:00uur
    - Donderdag van 09:00 - 18:00uur
    - Donderdag koopavond tot 21:00uur van Maart t/m Oktober
    - Vrijdag van 09:00 - 18:00uur
    - Zaterdag van 09:00 - 16:00uur


    Met vriendelijke groet,

    Pels Motoren
    Gessel 1
    3454MZ De Meern Utrecht

    Officieel motordealer van: Aprilia, MotoGuzzi en Benelli

    www.pelsmotoren.nl

    De Meern, ligt centraal gelegen tegen UTRECHT aan bij de kruising van de A12 en A2. Op 20 minuten rijden van AMSTERDAM , 30/40 minuten rijden van DEN HAAG en ROTTERDAM.


Opties en Accessoires:
ABS, ASR, Cruisecontrol, Gear indicator, instelbare rij-modi, Quickshifter, Zijstandaard




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Pels Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Steile wand" betekent: Kermisattractie waarbij waaghalzen, maar in werkelijkheid uiterst geroutineerde kermisklanten, met een motorfiets in een houten kombaan met een diameter van gemiddeld acht tot tien meter in de rondte rijden tot een horizontale positie wordt bereikt. De kunsten van de steilewandrijders variëren van zijspanrijden, met twee rijders in tegengestelde richting rijden, met losse handen rijden tot achterstevoren plaats nemen op de motorfiets. Traditioneel wordt met een oude Indian Scout uit de jaren dertig gereden. De reden dat deze oude motorfietsen nog steeds voldoen is dat voor het betreden van de steile wand nauwelijks vermogen en snelheid nodig zijn. Als extra attractie wordt bezoekers die over een motorfiets of bromfiets beschikken de mogelijkheid geboden de steile wand te berijden. Bij de valpartijen die hierbij ontstaan, wordt een ijzeren volkswet bevestigd: leedvermaak is het beste vermaak. In het Engels wordt de steile wand de wall of death genoemd
© 2000 - 2024 Motoroccasion