Nieuwsbrief:

APRILIA  RS 457 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Prismatic Dark
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nu uit voorraad leverbaar! Kom proefrijden op ons demo-model!

De Aprilia RS 457 wil de nieuwe technologische en stylistische norm worden voor jonge motorrijders over de hele wereld, de nieuwe sleutel tot de Aprilia-versie van de racewereld. De Aprilia RS 457 spreekt de taal van jongere rijders, van mensen die willen beginnen met motorrijden op een sportieve motor, en maakt gebruik van alle expertise van het merk om een echte sportmotor te ontwerpen en te bouwen. De sterke punten van deze motorfiets zijn het lage gewicht, gecombineerd met de hoogst mogelijke vermogengewichtsverhouding voor een motorfiets die je met een A2-rijbewijs mag rijden, het toegankelijke rijgedrag en de technologische uitrusting. De styling van de nieuwe RS 457 volgt de legendarische RS-serie, de supersportmotoren die motorgeschiedenis schreven, van de dubbele voorkuip tot de demper onder de kuip met de 2-in-1 uitlaat. De full-LED koplamp heeft de lichtsignatuur die kenmerkend is voor de grotere supersportmotoren van Aprilia. Ook de richtingaanwijzers zijn geïntegreerd in de lichtsignatuur van de koplamp. Het dashboard is voorzien van een elegant en praktisch 5-inch TFT kleurenscherm en de bedieningselementen op het stuur zijn verlicht.

De Aprilia RS 457 wordt aangedreven door een moderne vloeistofgekoelde parallel-twin met dubbele nokkenas en vier kleppen per cilinder. De motor levert 35 kW vermogen, het maximale wat is toegestaan voor een motorfiets geschikt voor een A2-rijbewijs. Naast het vermogen is er ook het gewicht van de motor: 159 kg droog, oplopend tot 175 kg nat. De vermogengewichtsverhouding van de Aprilia RS 457 is simpelweg onverslaanbaar. Het aluminium frame met het motorblok als dragend deel daarvan en de verstelbare vering vormen een baanbrekend chassis. Het aluminium frame maakt de RS 457 uniek in zijn segment en zorgt voor het rijplezier waar Aprilia beroemd om is geworden.

De Aprilia RS 457 is verkrijgbaar in drie kleuren: Racing Stripes, Prismatic Dark en Opalescent Light.
  • Ga voor zekerheid en geniet bij dit nieuwe model van fabrieksgarantie en mobilityservice!

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten

Opties en Accessoires:
Radiale remklauwen, 41mm voorvork met instelbare veervoorspanning, ABS, 17'' sportvelgen, Ride-by-Wire, 3 Rijmodi, Traction control, Quickshifter (Optioneel)




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion