|
Motor | 90 graden V-twin, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 92|56.4 |
Cilinder inhoud | 749.9 |
Comp. verhouding | 11:1 |
Kleppen | dubbele overhead nokkenas, vier kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Electronische brandstofinjectie, ride by wire |
Ontsteking | digitaal, geintegreerd met brandstof systeem |
Vermogen | 92|67.3|8750 |
Max. koppel | 82|4500 |
Koppeling | natte meerplaten koppeling, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | zes versnellingen |
Verhouding | 36/14 (2.57) |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12 |
Topsnelheid | 203 |
ABS | ja |
Frame | Aluminium swingarm |
Vering voor | instelbare (veervoorspanning en uitgaande demping) 43mm Showa USD voorvork, 167 mm veerweg. |
Vering achter | Hydraulische schokdemper, uitgaande demping en veervoorspanning instelbaar. 150 mm veerweg. |
Remmen voor | Dubbele schijfrem 320 mm, vier zuiger remklauw. |
Remmen achter | 240 mm remschijf |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1.505 |
Lengte | 2216 |
Breedte | 905 (stuur) |
Hoogte | 1.185 |
Zithoogte | 870 |
Drooggewicht | 186 |
Leverbare kleuren | Carbon Black. |
Beschrijving | De nieuw Aprilia Dorsoduro 750 Factory is nu nog lichter en beter uitgerust, nog indrukwekkender en nog meer "fun" dan voorheen. De Aprilia Dorsoduro 750 doet bovendien de "Factory" titel alle eer aan door alleen de beste componenten toe te passen voor maximaal rijplezier.De Aprilia Dorsoduro 750 zorgde voor heel wat beroering in het maxi supermoto segment, maar de Dorsoduro 750 Factory gaat verder. Een verfijnde motor, lichter en efficiënter, met slechts één doel: "fun".
|