Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 1.875,- p/mnd klik hier
2005, 37821 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2005, 43762 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.195,- p/mnd klik hier
2005, 37091 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2005, 15940 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2005, 19041 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2005, 32290 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2006, 39886 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.440,- p/mnd klik hier
2006, 11545 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2007, 31829 Km
SUZUKI GSF 650 N BANDIT
SUZUKI GSF 650 N BANDIT
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2007, 82304 Km
SUZUKI GSF 650 N BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 N BANDIT ABS
€ 3.899,- p/mnd klik hier
2007, 22800 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 3.000,- p/mnd klik hier
2008, 43000 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.790,- p/mnd klik hier
2008, 49285 Km
SUZUKI GSF 650 SA ABS
SUZUKI GSF 650 SA ABS
€ 4.395,- p/mnd klik hier
2008, 18216 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2009, 42140 Km
SUZUKI GSF 650 SA ABS
SUZUKI GSF 650 SA ABS
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2010, 17800 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2011, 22229 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2011, 46381 Km
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
SUZUKI GSF 650 S BANDIT ABS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2011, 6845 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2014, 29999 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion