Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.749,- p/mnd klik hier
2015, 8503 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2015, 17432 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.895,- p/mnd klik hier
2015, 25176 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.899,- p/mnd klik hier
2015, 18811 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.949,- p/mnd klik hier
2015, 11132 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2015, 4385 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2015, 16970 Km
Merkdealer
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2015, 16959 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2015, 19648 Km
Merkdealer
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.150,- p/mnd klik hier
2015, 20418 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2015, 4597 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.249,- p/mnd klik hier
2015, 35370 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2015, 16206 Km
Merkdealer
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.599,- p/mnd klik hier
2015, 25261 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2016, 11197 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2016, 23583 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2016, 7119 Km
Merkdealer
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.150,- p/mnd klik hier
2016, 5950 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.190,- p/mnd klik hier
2016, 16847 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2016, 6513 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion