Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI HYPERMOTARD 950
DUCATI HYPERMOTARD 950
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2019, 28620 Km
DUCATI HYPERMOTARD 950
DUCATI HYPERMOTARD 950
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2019, 9400 Km
Merkdealer
DUCATI HYPERMOTARD 950
DUCATI HYPERMOTARD 950
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2020, 13884 Km
Merkdealer
DUCATI HYPERMOTARD 950
DUCATI HYPERMOTARD 950
€ 13.995,- p/mnd klik hier
2020, 16652 Km
DUCATI HYPERMOTARD 950
DUCATI HYPERMOTARD 950
€ 17.390,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
DUCATI HYPERMOTARD 950
DUCATI HYPERMOTARD 950
€ 17.390,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
DUCATI HYPERMOTARD 950
DUCATI HYPERMOTARD 950
€ 17.390,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van DUCATI
© 2000 - 2024 Motoroccasion