Nieuwsbrief:

ZERO  DSR/X ZF 17.3 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
zero - dsr-x-zf-17.3
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 60 maanden
  • PAK NU JE OFFSEASON VOORDEEL!  EN RIJD BINNEN EEN WEEK ÉÉN VAN ONZE VOORRAAD EN OF DEMO MODELLEN!

    LET OP! Actie is alleen geldig op onze huidige voorraad en de voorraad wisselt tijdens een actieperiode snel. Wanneer u achter het net vist zullen wij altijd ons best doen een passend voorstel te maken!!

    Actie kan in sommige gevallen te combineren zijn met lopende acties, vraag hierin altijd naar de voorwaardes!

  • DE ORIGINELE ELEKTRISCHE ADVENTURE-MOTORFIETS
    Vanaf de eerste kennismaking wekt de DSR/X vertrouwen. Met een indrukwekkend koppel van 229 Nm, de rechte rijpositie, grote grondspeling en de soepele acceleratie van Zero's nieuwste Z-Force 75-10X directe aandrijfmotor, is deze motorfiets elk terrein de baas. De veervoorspanning van de achterschokdemper kan worden aangepast om elke rit comfortabel te maken, ongeacht de belasting. Het is ook de eerste elektrische motorfiets met Offroad Motorcycle Stability Control (MSC) van Bosch om onder alle tractiecondities veiligheid, controle en vertrouwen te garanderen. De motorfiets is uitgerust met geavanceerde technologie, zoals snelladen, een grotere accucapaciteit, turn-by-turn navigatie en een parkeermodus om manoeuvreren en het ontwijken van obstakels nog makkelijker te maken (zowel vooruit als achteruit). Als toonaangevende elektrische adventure-motorfiets is de DSR/X standaard uitgerust met alle beschikbare functies van Cypher III+.

    EEN VOORAANSTAAND ADVENTURE-DESIGN
    De DSR/X is een ware adventure-machine met hypermoderne technologie en een robuust lichtgewicht chassis dat voor elke situatie geschikt is. De slanke vormen, ergonomische eigenschappen en optimale geometrie geven je vertrouwen en controle op elk terrein. Als aanvulling op de nieuwste technologie van de DSR/X is er een reeks stevige, exclusieve accessoires beschikbaar. De DSR/X zet de nieuwe standaard voor elektrische adventure-motorfen waarmee je grenzeloos op verkenning kunt uitgaan, waar het avontuur je ook heen leidt.

    EEN MEESLEPENDE RIT
    Door de nagenoeg stille prestaties en emissievrije werking is elk avontuur op de DSR/X een compleet nieuwe ervaring. De versnellingsloze directe aandrijflijn is zeer soepel en muisstil, zodat je volledig in de rit kunt opgaan en geen hinder van lawaai of uitlaatgassen ondervindt. Op de DSR/X beleef je spannende avonturen met een minimale impact op het milieu, of je nu een bergpas doorkruist of offroad-terrein verkent.

    UITGERUST VOOR AVONTUUR
    De typische adventure-kenmerken, zoals de diverse opbergvakken en een instelbaar geïntegreerd windscherm, maken elke rit op de DSR/X nog leuker. Hij is zo ontworpen dat je er een hele reeks speciale accessoires op kunt installeren, zodat je zijn mogelijkheden verder kunt uitbreiden en de adventure-stijl kunt accentueren. Enkele optionele accessoires zijn een carterplaat, windscherm, hoes, mat, topkoffer, groter accupakket, zadeltassen en nog veel meer.

    VERKEN VERDER
    Met de DSR/X reiken je avonturen verder dan je voor mogelijk hield. Onze grootste accu, de Z-Force 17,3 kWh, haalt in combinatie met de optionele Power Tank-upgrade een actieradius van bijna 21 kWh. Dankzij ondersteuning voor meer dan 100.000 openbare EV-laadstations is EV-laden nu zeer toegankelijk, zelfs op plekken waar je dat niet zou verwachten. Door samen te werken met meerdere wereldwijde organisaties die adventure-kaarten ontwikkelen, integreren we informatie over laadinfrastructuur nu rechtstreeks in bestaande digitale kaartarchieven. Je elektrische avonturen op de gloednieuwe DSR/X zullen verder reiken dan ooit.

    EEN L2-LAADNETWERK DAT BLIJFT GROEIEN
    EV-laden is tegenwoordig zeer toegankelijk. In de Europese Unie zijn er bijna 100.000 openbare laadstations en wereldwijd groeit de laadinfrastructuur met ongeveer 8% per jaar. Zelfs op de meest afgelegen locaties worden tegenwoordig laadstations geplaatst. Met apps als Plugshare, ChargePoint en EV Connect vinden motorrijders moeiteloos een nabij laadstation dat compatibel is met hun Zero-motorfiets. Geniet van de vrijheid die elektrisch rijden biedt dankzij eenvoudige toegang tot laadinfrastructuur.

  • Over ons:

    Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor top occasions, een nieuwe motorfiets, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.

    Financiering op al onze motorfietsen is mogelijk en al onze motoren worden standaard afgeleverd met een 10 daagse ALL-RISK verzekeringsdekking!

    Openingstijden:
    Dinsdag 9:00 - 18:00
    Woensdag 9:00 - 18:00
    Donderdag 9:00 - 18:00
    Vrijdag 9:00 - 18:00
    Zaterdag 9:00 - 16:00
    Op zondag en maandag zijn wij gesloten.

    KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!

Opties en Accessoires:
+/- 1500km oud, 3e remlicht in topkoffer, 5 x rijmodi, 6kw lader, 12v aansluiting, 17.3 batterij, 60 maanden garantie, A2 mogelijk, Abs, Actieradius snelweg 172 km, Actieradius stad 288 km, Adventure voetsteunen, Bosch motorcycle stability control, Comfort zadel, Cypher 3+, Extra 6kw, Handvatverwarming, Hoge ruit, Laadtijd 2,5 uur, Led-verlichting, Led foglights +€595,-, Mia en kia verekenbaar,vraag naar voorwaarden, Middenstandaard, Mistlichten, Parking mode (langsame achteruitversnelling), Registratiekosten nieuwe motorfiets € 75,00, Riemaandrijving (voor weinig onderhoud), Skid plat accessory, Spaakwielen, Tcs, Topkoffer, Top snelheid 180 km/h, Tubeless banden, Valbeugels, Volledig instelbare vering, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1972 - De BSA Group heeft een oplopende schuld van 3,3 miljoen pond. Het bedrijf besluit in 1972 dan ook om het personeelsbestand te reduceren van 3.000 werknemers naar 1.000 door samenvoeging van produktielijnen. Turner overlijd en Poore, ook redder in 1960, neemt de plaats over. Zonder waarschuwing kondigt hij in september 1974 de sluiting van de fabriek in Meriden aan. Omdat er van de 4500 arbeidsplaatsen er 3000 al direct verdwijnen en ook hun produkt in handen van een concurrerende firmaF dreigt te vallen houdt het personeel een staking. Hierop wordt direct de fabriek gesloten. Poore overweegt ook om de naam Triumph op de goedkopere Norton modellen te voeren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion