Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 900 CLASSIC SE - 2009

Garantie: Ja
22623 Km
ZWART
kawasaki - vn-900-classic-se
kawasaki - vn-900-classic-se
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Keurige VN900 Vulcan SE Special Edition Custom van 2009. Recent (2024) een onderhoudsbeurt met nieuwe Michelin banden gehad. De SE is voorzien van de mooie kleurstelling met oranje biezen op de tank, gietwiel aan de voorzijde, ander stuur, zwarte kroonplaat en zwarte blokdelen.

Net binnen, meer foto's volgen.

= Bedrijfsinformatie =

NAZOMEREN IN ZWOLLE! Veel occasions, scherp geprijsd, veel extra's. Vraag naar de actievoorwaarden. GRATIS Tomtom Rider 550, GRATIS accessoires, of een goede KORTING op de occasion vanaf €6000.

Occasion bekijken en proefrijden? Altijd een afspraak maken.

Een occasion bezichtigen of proefrit maken? Altijd een afspraak maken: bel ons op 038-4218075. Wij kunnen een motor reserveren vanaf maximaal 24uur voor afspraak*. Bekijk onze website voor alle specifieke info over de motor, ons bedrijf en werkwijze. De genoemde verkoopprijs is altijd inclusief ons gratis "Wildeman Standaard Zekerheidspakket".

Wildeman Standaard Zekerheidspakket | Gratis:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Kleine onderhoudsbeurt

Wildeman Plus Zekerheidspakket | €399:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Grote onderhoudsbeurt conform de kilometerstand en fabrieksvoorschriften.

Inruil van je eigen motor? Graag!
WhatsApp: +31 38 421 8075

Maandag: gesloten
Dinsdag-vrijdag: 09:30 - 17:30
Zaterdag: 09:30 - 16:00
Zondag: gesloten

Onze advertenties zijn met zorg samengesteld. Er worden geen rechten ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
*Reserveren uitsluitend indien u hier expliciet naar vraagt.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Wildeman Motoren Zwolle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2024 Motoroccasion