Nieuwsbrief:

FANTIC  XEF 450 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Wit/Rood
fantic - xef-450
fantic - xef-450
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Fantic Xef 450 Enduro 2024

Meest complete Enduro 450 4t van dit moment voor slechts €10990 rijklaar incl kenteken en BPM!

OP BASIS VAN DE BEKENDE YAMAHA WR-F 450! 

Japanse kwaliteit met een Nederlands kenteken!


 

De 450 Fantic is een motor met serieus power aan boord!

Dit vermogen word vertaald in meters en niet in een cross kanon waarmee niet te rijden is op offroad werk!

Enkele reacties na een het rijden met de Fantic Xef450

 

De rijders zijn er unaniem over eens dat deze motor zwaar ondergewaardeerd is, "als mensen eens wisten hoe makkelijk deze motor loopt en hoe vertrouwd deze binnen 10min voelt  koop je nooit iets anders meer"

"Eigenlijk gek dat er zulke perfecte motoren er zijn zonder iemand het weet"

" voel me nu na 10min al beter als de afgelopen 5 jaar op mijn eigen 450"

" luchtfilter op de tank is ideaal, het filter blijft veel langer schoon"

" Die vering is zo uit doos? dat is niet normaal! wat goed!"

" hij maakt meters voor een dikke 500"

" het is zo gaaf, iedereen kijkt na je, iedereen is ook positief over het uiterlijk, eindelijk een motor waarbij je niet met 30x met het zelfde type van in de rij staat bij de keuring"

" ben er mee na de crossbaan geweest, het is echt een motor waarmee je ook op de baan direct goed voelt"

" De app werkt echt super, en is zeer overzichtelijk"

De Kayaba vering is voor 90% van de markt uit de doos al nagenoeg perfect!

Standaard geleverd met :

Titanium uitlaatsyteem

Get mapping systeem via de app

motorische Enduro aanpassingen en karakter

Kayaba Vering.

Nederlands Kenteken


Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
BEWO Motoren Lichtenvoorde
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion