Nieuwsbrief:

DUCATI  899 PANIGALE - 2014

Garantie: Ja
3500 Km
Rood
ducati - 899-panigale
ducati - 899-panigale
ducati - 899-panigale
ducati - 899-panigale
ducati - 899-panigale
ducati - 899-panigale
ducati - 899-panigale
ducati - 899-panigale
ducati - 899-panigale
ducati - 899-panigale
ducati - 899-panigale
ducati - 899-panigale
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Unieke Panigale 899 Verduyn racing circuit racer met enkelzijdige achterbrug en panigale 1199 electronica.
Het motorblok is +- 3500km geleden volledig gereviseerd.
Volledig opgebouwd volgens zac/idc reglement.
De panigale 899 racer heeft de volgende accessoires;

  • DPNS remschakelset
  • Voorvork upgrade andreanini
  • Carbon race kuipset in teamkleur
  • Valprotectie
  • Achterbrug cover DP
Verduyn Ducati Specialist is jouw Ducati Service Point in de regio Rotterdam en omstreken. Met een gespecialiseerd en toegewijd team bieden wij zeer nette occasions aan. Daarnaast streven wij naar korte wachttijden en werken wij zorgvuldig aan jouw Ducati wanneer deze onderhoud nodig heeft. 

Proefrit maken?
Wij zorgen er voor dat de motoren die we aanbieden in uitstekende staat zijn. Neem contact met ons op om een afspraak in te plannen. 

Wij berekenen geen afleverkosten. Onze motoren vallen onder de marge regeling, tenzij anders vermeld. 

La vostra Ducati, La nostra Cura! 
Jouw Ducati is onze zorg. 

(Gedeeltelijke) financiering van de aan te schaffen motor is mogelijk.

Verduyn Ducati Specialist 
Hoofdweg 328
2908 LC Capelle a/d IJssel
010 – 820 98 97 
info@ducativerduyn.nl 

Openingstijden:
Maandag:    Gesloten
Dinsdag       8.30 - 17.30
Woensdag   8.30 - 17.30
Donderdag  8.30 - 17.30
Vrijdag         8.30 - 17.30
Zaterdag      8.30 - 16.30
Zondag        Gesloten

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen geen rechten ontleend worden aan teksten en afbeelding.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Verduyn Ducati Specialist
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion