Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 RR - 2023

Garantie: Ja
10701 Km
WIT
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2022 - 2024

Technische informatie
Koppel: 113 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 17 liter
Acceleratie (0-100): 3,2 s
Topsnelheid: 303 km/u
Afmetingen (LxBxH): 207 x 74 x 121 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 07-04-2028
Opties en Accessoires:
Adaptief demping systeem, Akrapovic exhaust system, Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningscontrolesysteem, Carbon exterieur delen, Carbon velgen, Carbon wielen, Connected services, Cruise-control, Cruise control, Diefstalalarmsysteem, Dynamic-pakket, Emergency Call, Handvatverwarming, Hill hold functie, Ilmberger Carbon achter kuip, Ilmberger Carbon Belly Pan, Ilmberger Carbon zijkuip deel, launch control, LED achterlichten, LED koplampen, M Endurance ketting, Metaalkleur, M Sportpakket, quickshifter, Race pakket, Sport buddyseat, sportuitlaat, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mofra B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion