Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SYM HD300
SYM HD300
€ 5.898,- p/mnd klik hier
Onbekend, Nieuw
Merkdealer
SYM ALLO 125
SYM ALLO 125
€ 750,- p/mnd klik hier
2013, 4149 Km
SYM JOYMAX 300I
SYM JOYMAX 300I
€ 2.975,- p/mnd klik hier
2015, 24709 Km
SYM MAXSYM 600I SPORT
SYM MAXSYM 600I SPORT
€ 3.790,- € 3.990,- p/mnd klik hier
2016, 42400 Km
SYM MAXSYM 400
SYM MAXSYM 400
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2016, 12336 Km
SYM JOYMAX 300I
SYM JOYMAX 300I
€ 4.340,- p/mnd klik hier
2020, 11885 Km
SYM JOYMAX 300I
SYM JOYMAX 300I
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2020, 11111 Km
SYM CRUISYM 300
SYM CRUISYM 300
€ 4.990,- € 5.490,- p/mnd klik hier
2020, 20 Km
SYM FIDDLE II 125
SYM FIDDLE II 125
€ 3.399,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
SYM JET 14 AC
SYM JET 14 AC
€ 3.550,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
SYM SYMPHONY ST 125
SYM SYMPHONY ST 125
€ 3.550,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
SYM JET 14 AC
SYM JET 14 AC
€ 4.100,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
SYM HD300
SYM HD300
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2022, 2200 Km
SYM JOYMAX 300I
SYM JOYMAX 300I
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2022, 100 Km
Merkdealer
SYM HD300
SYM HD300
€ 5.849,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
SYM JOYMAX 300I
SYM JOYMAX 300I
€ 6.149,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
SYM JOYMAX 300I
SYM JOYMAX 300I
€ 6.198,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Merkdealer
SYM CRUISYM 300
SYM CRUISYM 300
€ 6.549,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
SYM MAXSYM 400
SYM MAXSYM 400
€ 8.650,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
SYM MAXSYM 600
SYM MAXSYM 600
€ 10.995,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SYM
© 2000 - 2024 Motoroccasion