Nieuwsbrief:

VENT  BAJA RR 125 4T - 2024

Nieuw
Zwart-rood / Wit-rood
vent - baja-rr-125-4t
vent - baja-rr-125-4t
vent - baja-rr-125-4t
vent - baja-rr-125-4t
vent - baja-rr-125-4t
vent - baja-rr-125-4t
vent - baja-rr-125-4t
vent - baja-rr-125-4t
vent - baja-rr-125-4t
vent - baja-rr-125-4t
vent - baja-rr-125-4t
vent - baja-rr-125-4t
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De nieuwe exemplaren gepresenteerd  Derapage e Baja 125 4takt Euro 5, aangeboden in versies met stalen frame en in de varianten RR met structuur erin aluminium. De enduro- en motard-modellen worden volledig vernieuwd, beginnend bij het esthetische uiterlijk en vervolgens overgaand naar het technische gedeelte in overeenstemming met de Europese regelgeving. Ze presenteren een nieuwe Minarelli 125 4T Euro 5-motor met variabele kleptiming van de nieuwste generatie die levendigheid biedt, mede rekening houdend met een nieuw chassis.

Motoren

Esthetiek en bovenbouw doen denken aan de enduro/cross-panorama, ook gedefinieerd met de versie in gedachten biker. Kenmerkende aspecten die de intentie benadrukken om de eigen identiteit naar voren te brengen, zelfs tot in de details. De graphics, omhoog witte basis en zwart voor alle geplande versies onderstreept het een nieuwe stijl van het Italiaanse merk.

De afmetingen veranderen ook met een grotere lengte en breedte 30 mm. Vanuit structureel oogpunt is het ontwerp van de nieuw 6.0-omtrekframe, aangeboden in stalen en aluminium versies bedoeld voor de RR-varianten, zoals gezegd, belooft meer stabiliteit en comfort, zelfs bij het vervoeren van een passagier. We merken ook de adoptie op van een nieuwe kalibratie van de ophanging met het oog op comfort, zowel op de weg als op alternatieve routes. Het chassis bestaat uit een 16 mm RSV41-vork met omgekeerde poten en een monoschokdemper aan de achterkant. Er zijn ook 320 mm en 220 mm Wave-modulebare remmen aan de voor- en achterzijde, om consistent en moduleerbaar te kunnen remmen op verschillende soorten wegdek.

Samen met de motor Minarelli 125 4T Euro 5-motor met variabele kleptiming Van de nieuwste generatie worden ook een elektronisch injectiesysteem, de Variable Valve Actuation en de antislipkoppeling, afhankelijk van de acceleratie, genoemd. De nieuwe kop ondersteunt functioneel optimale verbranding voor kracht en efficiëntie, zo blijkt uit de informatie.
 

Voor de exemplaren Derapage 125 en Baja 125 4T met stalen frame geldt een winkelprijs van 6150,00 euro, terwijl dat voor de versies wel het geval is RR met aluminium frame 6799,00 euro.

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion