Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 800 X CROSSRUNNER - 2011

60720 Km
Wit
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
honda - vfr-800-x-crossrunner
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Honda VFR800x Crossrunner uit 2011 met 60702km op de klok.

Kopieer de volgende link om het filmpje te bekijken: https://youtu.be/1zsAdgiI3ZU
Gear indicator.
Telefoonhouder (kan verwijderd worden).
Design stuurgewichtjes.
Indien gewenst krijgt u (na acceptatie verzekeraar) per direct maximaal 5 dagen gratis voorlopige dekking met een allriskverzekering, binnen die 5 dagen kunt u een dekking naar keuze afsluiten en krijgt u 10 dagen premie gratis.

Interesse in deze motor?
Neem dan contact op via een marktplaats bericht of email naar info@eengoeiemotor.nl of whatsapp & telefonisch op 0683823095.

U kunt de motor bij goede verlichting bekijken en bij serieuze interesse een proefrit maken.
Wanneer u overweegt om tot aanschaf over te gaan is het verstandig ruim van te voren uw bankapp daglimiet in te stellen (de meeste banken hebben 4 uur wachttijd), denk er ook aan dat de meeste banken het overschrijven van spaar naar betaalrekening meetellen in het limiet.
Denk ook aan het meenemen van uw rijbewijs en uw e.dentifier / raboscanner etc.
Indien contant betalen uw voorkeur heeft is dat uiteraard ook mogelijk,  financieren kan via onze website geregeld worden bij numotorrijden.
Wij kunnen de motor direct kosteloos op uw naam overschrijven.
We werken uitsluitend op afspraak, dagelijks tussen 7.00 en 21.00.

Merk: Honda
Model: VFR 800 X Crossrunner ABS
Bouwjaar: 2011
Type Motor: vloeistofgekoelde viercilinder in V viertakt
Distributie: dubbele bovenliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 782 cc
Boring x slag: 72x48 mm
Compressieverhouding: 11,6:1
Max. Vermogen: 75 kW 102 pk / 10000 opm
Max. Koppel: 72,8 Nm / 9500 opm
Specifiek vermogen: 130 pk/l
Brandstofvoorziening: PGM-FI injectie 36 mm
Transmissie
Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Primaire overbrengingsverhouding: 1,939
Koppeling: hydraulisch bediende natte meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: zesbak
Overbrengingsverhoudingen I: 2,846
Overbrengingsverhoudingen II: 2,062
Overbrengingsverhoudingen III: 1,578
Overbrengingsverhoudingen IV: 1,291
Overbrengingsverhoudingen V: 1,111
Overbrengingsverhoudingen VI: 0,965
Secundaire transmissie: ketting
Secundaire overbrengingsverhouding: 2,687
Maten en gewichten
Lengte: 2130 mm
Breedte: 799 mm
Hoogte: 1243 mm
Zithoogte: 816 mm
Wielbasis: 1464 mm
Balhoofdshoek: 25,45°
Naloop: 96 mm
Rijklaar gewicht: 238 kg
Tankinhoud: 21,5 l
Rijwielgedeelte
Frame: Aluminium dubbel balkenframe
Voorvering: 43 mm conventionele voorvork qua veervoorspanning regelbaar met 165 mm veerweg
Achtervering: aluminium enkelzijdige achterbrug qua veervoorspanning en uitgaande demping regelbare Pro-Link HMAS monoshock met 145 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende dubbele 296 mm schijf met driezuigerremklauwen
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 256 mm schijf met driezuigerremklauwen
Wielen: lichtmetalen vijfspaaks gegoten velgen
Voorband: 120/70-17
Achterband: 180/55-17

Ons bedrijf is RDW erkend. We zijn ingeschreven bij de kamer van koophandel onder nummer 75929171. Bij de belastingdienst zijn we bekend onder nummer NL002986338B82. Op onze website http://www.eengoeiemotor.nl  kunt u onze verkoopvoorwaarden en privacyverklaring vinden. Niet elke klant stelt dezelfde wensen aan een motorfiets daarom is het verstandig voorafgaand aan de koop, te onderzoeken of de geadverteerde motorfiets aan uw wensen en eisen voldoet. De weergegeven tellerstand is de tellerstand die we aflezen op de teller, deze voeren we ook in bij de RDW zowel bij inkoop als verkoop, indien de ingevoerde tellerstand lager is dan de laatst ingevoerde dan krijgen we een melding van de RDW en zullen dit ook vermelden in onze advertentie. We kunnen niet garanderen dat de tellerstand juist is maar als ons bekend is dat de tellerstand in werkelijkheid anders is dan de afgelezen stand dan zullen we dit vermelden in onze advertentie. (denk bijvoorbeeld aan een vervangen defecte teller door een gebruikte of nieuwe teller of welke andere reden dan ook).  Wij kunnen niet uitsluiten dat de motorfiets op enig moment of langere periode: is ingezet als lesmotor, circuitmotor, stuntmotor, leasemotor, huurmotor, demomotor of een andere categorie motor en/of een schade heeft gehad. In verband met de algemene verordening gegevensbescherming (AVG wet) mogen wij u geen mededelingen doen over de vorige eigenaar(en). We hebben alle moeite genomen om de informatie op de verkoperspagina’s zo juist en actueel mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. We staan achter de kwaliteit van onze motoren en geven op elke verkochte motorfiets volledige garantie tenzij er uitsluitingen vermeld staan in de advertentie of anders met u overeengekomen is.

?x000d

 
Opties en Accessoires:
Gear indicator




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Een Goeie Motor
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2024 Motoroccasion