Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Leuke handige kleine motorscooter , weegt slechts 100,5 kg ( leeg gewicht )
In goede staat en rijklaar
Achterband nieuw
Grote beurt gehad
Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
|
Motor | luchtgekoelde viertakt ééncilinder |
Boring x slag | 50|52 |
Cilinder inhoud | 102,1 |
Comp. verhouding | 9,0 : 1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | carburateur 18 mm type VK |
Ontsteking | CDI met elektronische vervroeging |
Vermogen | 7|5,2|7.500 |
Max. koppel | 7,5|5.500 |
Koppeling | V-riem |
Versnellingsbak | automaat |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 80 |
ABS | nee |
Frame | stalen buizenframe |
Vering voor | swingarmvork met hydraulische demper, 80 mm veerweg |
Vering achter | achtervork met enkele hydraulische demper, 71 mm veerweg |
Remmen voor | 130 mm trommel |
Remmen achter | 130 mm trommel |
Voorband | 90/100-10 |
Achterband | 90/100-10 |
Wielbasis | 1.235 |
Lengte | 1.845 |
Breedte | 710 |
Hoogte | 1.110 |
Zithoogte | 765 |
Drooggewicht | 100,5 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Het robuuste frame van de SVC 100 Lead en de grote ruime buddyseat zijn erop berekend dat twee mensen met veel comfort zich van A naar B kunnen begeven. Leverbare kleuren zilver, blauw, rood en zwart. |
U kunt bij ons terecht voor:
In- en verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.
Verkoopbemiddeling
Verhuur van motoren.
Onderhoud en reparatie motoren, quad's, scooters en
bromfietsen.
Schade herstel en afhandeling.
Onderdelen en slijtagedelen.
Olie van Castrol Motul en Motorex.
Banden voor scherpe prijzen.
Uitlaten van Taylormade Scorpion Leovince Bos Laser Takkoni Hurric tegen scherpe prijzen.
Gearindicators en Speedoheelers incl montage van GIPRO.
Benzine tanken coaten van binnen als ze doorgeroest zijn.
Schoonmaken en poetsen van uw motor.
| Nieuwleusen, Overijssel |
| 06-22601182 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken