Nieuwsbrief:
Nieuwsbericht
28-04-2017
Honda X-ADV

https://cdn.qonnex.nl/

Honda Motor Europe publiceert vandaag vijf korte films die illustreren wat er gebeurt als een echt innovatief ingenieursproject geïnterpreteerd wordt door kunstenaars die werken in een breed scala aan verschillende genres.

Honda s X-ADV bereikt nu dealers in heel Europa. Het is het eerste voertuig dat het comfort en gemak van een scooter combineert met de geest en dynamische prestaties van een avontuurlijke motor. Voor dit laatste voorbeeld van Honda s lange traditie van innovatie is een nieuwe promotie-aanpak genomen om de X-ADV onder de aandacht van een breder publiek te brengen.

Op basis van een briefing van Daniele Lucchesi en Maurizio Carbonara - de twee ingenieurs die het project in het R & D-centrum van Honda hebben ingeleid en geleid - werden vijf kunstenaars uit heel Europa de opdracht gegeven om de wereld van de X-ADV in hun gekozen medium uit te drukken.

Bekijk alle films: Honda Motorcycles


Over de X-ADV

Met zijn stijlvolle, robuuste body en verhoogde houding zet de Honda X-ADV een off-road houding neer. En de stoere uitstraling komt overeen met de praktijk; Het frame is ontworpen om 21L opslagcapaciteit onder het zadel te kunnen hebben. De X-ADV is ook uitgerust met een 5-traps verstelbaar scherm, een aflopende aluminium stuur, Africa Twin handbeschermers en een Rally-style instrumentendisplay. Een Smart Key-systeem levert het dagelijks gebruiksgemak.

De lange veerweg aan de voor- en achterkant absorbeert de klappen, gesteund door robuuste 17 inch / 15 inch gespaakte voor- en achterwielen en geblokte banden. De dubbele radial-mount vierzuiger remklauwen zorgen voor voldoende remkracht met ABS-controle.

Honda s Dual Clutch Transmission (DCT) hoort bij de standaard uitrusting en voor de X-ADV selecteert u de lagere versnellingsratio s voor een slimmere respons in de D-modus; 3 niveaus van de S-modus zijn beschikbaar om sportiever rijden mogelijk te maken. Perfect gecombineerd met DCT geeft de X-ADV de 745cc twin-cylinder motor een sterk koppel van het lage tot het middenbereik, waardoor een pittige acceleratie mogelijk is vanuit de lagere toeren.

Bron: Honda Motorcycles

Een stukje historie: BMW in 1925 - De eerste eencilinder was de 250cc-R 39 uit 1925. De BMW eencilinders, die volgens hetzelfde principe en dus ook met de (te) zware frames werden gebouwd, werden juist erg duur in verhouding met de concurrentie. De R 39 kende dan ook geen lange levensduur.
© 2000 - 2024 Motoroccasion