Nieuwsbrief:
Nieuwsbericht
07-11-2016
De Mash 400 CafeScram

https://cdn.qonnex.nl/
Eind september 2016 werd het eerste contact gelegd tussen MotoMondo en Wrench Kings. Het idee was om een MASH Scrambler 400 onderhanden te laten nemen door de creatieve geesten van Wrench Kings. 

Wrench Kings heeft niet alleen een waanzinnige motor gecreëerd maar zelfs een nieuw Segment. De CafeScram! De motor is gedoopt tot The Green Goblin en zal vele hoofden doen draaien.


De MASH Scrambler 400 die van zichzelf al een erg coole motorfiets is heeft een geweldige transformatie ondergaan. Geïnspireerd door de indrukwekkende Café Racers en Scramblers die MASH zelf standaard al bouwt hebben de Wrench Kings gekozen voor een verassende mix. Een Café Racer front, Scrambler tank en Tracker zadel, alles natuurlijk uitgevoerd in de hoge Wrench Kings kwaliteit met het gebruik van mooie materialen.

Een korte samenvatting van alle aanpassingen aan de Scrambler 400:

  •     Installatie van de stuurkuip met een verstelbare 7” Reno style koplamp
  •     Vervaardigen van een custom stuur wat bij de stuurkuip past
  •     Brembo rem cylinder en koppelingshendel
  •     Domino twistgrip gashendel and Domino controls
  •     Biltwell Thruster handgrepen
  •     Laser cut hand gemaakt dashboard met een Motogadget Motoscope Mini
  •     Vervaardiging en installatie van het Tracker zadel met een bekleding door Toniworks.nl
  •     Herplaatsing van het elektrisch systeem
  •     Installatie van een Lithium Ion accu in het zadel
  •     Nieuw gespaakte 16” velgen
  •     Nieuwe Firestone banden
  •     Een nieuwe handgemaakte roestvrij stalen uitlaat
  •     Led achterlicht in een Perspex behuizing

Het frame is uitgevoerd in een prachtige Pearl-White metallic kleur en de rest van de motor is in Sparkling Green metallic. Kleuren die schreeuwen om spotlights! De motor was te zien op de BIG TWIN BikeShow en zal ook op de Brussels Motor Show tentoon gesteld worden.

Bron: MotoMondo

Een stukje historie: SUZUKI in 1952 - Na de val van de katoensector in 1951, richt Suzuki zich nog uitsluitend op de gemotoriseerde voertuigen. Deze inspanningen zullen snel hun vruchten afwerpen... In 1952: De Power Free, 2-takt, 36cc
© 2000 - 2024 Motoroccasion