Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
€ 4.490,- € 4.990,- p/mnd klik hier
2007, 80859 Km
TRIUMPH TIGER 1050
TRIUMPH TIGER 1050
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2007, 58153 Km
TRIUMPH TIGER 1050
TRIUMPH TIGER 1050
€ 5.295,- p/mnd klik hier
2008, 44758 Km
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2008, 46627 Km
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2009, 79529 Km
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2009, 73000 Km
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
€ 5.940,- p/mnd klik hier
2009, 51261 Km
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2009, 63996 Km
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2009, 60619 Km
TRIUMPH TIGER 1050
TRIUMPH TIGER 1050
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2009, 41953 Km
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2010, 78738 Km
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
€ 99.999,- p/mnd klik hier
2010, 51091 Km
TRIUMPH TIGER 1050
TRIUMPH TIGER 1050
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2011, 38821 Km
TRIUMPH TIGER 1050
TRIUMPH TIGER 1050
€ 6.445,- p/mnd klik hier
2011, 60703 Km
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
TRIUMPH TIGER 1050 ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2011, 53670 Km
TRIUMPH TIGER 1050 SPORT
TRIUMPH TIGER 1050 SPORT
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2013, 44286 Km
TRIUMPH TIGER 1050 SPORT
TRIUMPH TIGER 1050 SPORT
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2013, 50239 Km
TRIUMPH TIGER 1050 SPORT
TRIUMPH TIGER 1050 SPORT
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2013, 18080 Km
TRIUMPH TIGER 1050 SPORT
TRIUMPH TIGER 1050 SPORT
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2014, 65400 Km
Merkdealer
TRIUMPH TIGER 1050 SPORT
TRIUMPH TIGER 1050 SPORT
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2014, 51695 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion