Nieuwsbrief:
Motor zoeken
YAMAHA SELECT OCCASIONS
MOTORBEURS UTRECHT
Merk:
Type:
Categorie:
Afstand:
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Prijs:
-
Prijs per maand:
-
Motorinhoud:
-
Geschikt voor:
  
Trefwoorden:
Zoeken
Reset
Advertentie
Like ons op facebook
Sorteer op:
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 1.675,-
2004, 151005 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 TOURING
€ 3.150,-
2004, 83000 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 3.445,-
2004, 86404 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 3.595,-
2004, 47024 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 TOURING
€ 3.800,-
2004, 32000 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 3.950,-
2004, 38000 Km
SUZUKI V-STROM 650
€ 3.990,- € 4.250,-
2004, 19334 Km
SUZUKI V-STROM 650
€ 3.290,-
2005, 49500 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 3.750,-
2005, 74181 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 3.790,-
2005, 39990 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 3.989,-
2005, 40530 Km
SUZUKI V-STROM 650
€ 3.750,-
2006, 53014 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 3.950,-
2006, 35000 Km
SUZUKI V-STROM 650
€ 3.990,-
2006, 43000 Km
SUZUKI V-STROM 650
€ 4.090,-
2006, 30600 Km
SUZUKI V-STROM 650
€ 4.250,-
2006, 31649 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 4.450,-
2006, 32200 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 4.490,-
2006, 15089 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 4.150,-
2007, 32949 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 4.500,-
2007, 30000 Km
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2017 Motoroccasion