Nieuwsbrief:
Motor zoeken
YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Afstand:
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Prijs:
-
Prijs per maand:
-
Motorinhoud:
-
Geschikt voor:
  
Trefwoorden:
Zoeken
Reset
Top Motoren Selectie
Advertentie
Like ons op facebook
Sorteer op:
PEUGEOT OVERIG
€ 695,- p/mnd klik hier
2008, 12159 Km
PEUGEOT SATELIS 250
€ 1.950,- p/mnd klik hier
2008, 20181 Km
PEUGEOT SATELIS 125
€ 1.745,- p/mnd klik hier
2009, 20987 Km
PEUGEOT SATELIS 250
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2013, 12000 Km
PEUGEOT SATELIS 250
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2013, 12000 Km
PEUGEOT METROPOLIS 400
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2013, 27000 Km
PEUGEOT METROPOLIS 400
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2014, 8833 Km
PEUGEOT CITYSTAR 125
€ 1.990,- p/mnd klik hier
2015, 7978 Km
PEUGEOT OVERIG
€ 1.999,- p/mnd klik hier
2015, 319 Km
PEUGEOT DJANGO ALLURE 125
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2015, 1692 Km
PEUGEOT DJANGO EVASION 125
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2015, 1114 Km
PEUGEOT METROPOLIS 400
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2015, 8599 Km
Merkdealer
PEUGEOT METROPOLIS 400
€ 10.299,- p/mnd klik hier
Nieuw
PEUGEOT OVERIG
€ 2.698,- p/mnd klik hier
2017, 0 Km
PEUGEOT METROPOLIS 400
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2017, 4500 Km
PEUGEOT METROPOLIS 400
€ 10.698,- p/mnd klik hier
2017, 0 Km
Merkdealer
PEUGEOT METROPOLIS 400
€ 10.698,- p/mnd klik hier
2017, 1 Km
PEUGEOT METROPOLIS 400
€ 10.698,- p/mnd klik hier
2017, 1 Km
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork Ún achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van PEUGEOT
© 2000 - 2017 Motoroccasion