Nieuwsbrief:
Motor zoeken
YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Afstand:
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Prijs:
-
Prijs per maand:
-
Motorinhoud:
-
Geschikt voor:
  
Trefwoorden:
Zoeken
Reset
Top Motoren Selectie
Advertentie
Like ons op facebook
Sorteer op:
KYMCO GRAND DINK 250
€ 1.250,- p/mnd klik hier
2005, 20782 Km
KYMCO AGILITY 150
€ 1.250,- p/mnd klik hier
2008, 13606 Km
KYMCO OVERIG
€ 850,- p/mnd klik hier
2009, 8642 Km
KYMCO NEW DINK 200I
€ 999,- p/mnd klik hier
2010, 17161 Km
Merkdealer
KYMCO AGILITY 150
€ 1.375,- p/mnd klik hier
2010, 17800 Km
Merkdealer
KYMCO DOWNTOWN 300I
€ 2.940,- p/mnd klik hier
2011, 33260 Km
KYMCO XCITING 500I ABS
€ 4.890,- p/mnd klik hier
2012, 11575 Km
KYMCO DOWNTOWN 300I ABS
€ 3.150,- p/mnd klik hier
2013, 30000 Km
Merkdealer
KYMCO DOWNTOWN 300I
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2014, 13355 Km
KYMCO K-PIPE 125
€ 1.850,- p/mnd klik hier
2015, 0 Km
KYMCO AGILITY 200
€ 1.990,- p/mnd klik hier
2015, 8000 Km
KYMCO AGILITY 200
€ 2.290,- p/mnd klik hier
2015, 1850 Km
KYMCO AGILITY 125
€ 1.850,- p/mnd klik hier
2016, 159 Km
KYMCO AGILITY 200
€ 2.599,- p/mnd klik hier
2016, 0 Km
KYMCO OVERIG
€ 1.748,- p/mnd klik hier
2017, 0 Km
Merkdealer
KYMCO AGILITY 150
€ 2.899,- p/mnd klik hier
2017, 0 Km
KYMCO AGILITY 200
€ 2.899,- p/mnd klik hier
2017, 1 Km
Merkdealer
KYMCO X-TOWN 300i ABS
€ 5.299,- p/mnd klik hier
2017, 0 Km
Merkdealer
KYMCO NEW DOWNTOWN 125i ABS
€ 5.399,- p/mnd klik hier
2017, 1 Km
Merkdealer
KYMCO MXU 300 R
€ 5.899,- p/mnd klik hier
2017, 1 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach≠tig werd de industriŽle riem opnieuw op motorfietsen toege≠past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde≠len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin≠derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be≠perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2017 Motoroccasion