Nieuwsbrief:
Motor zoeken
YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Afstand:
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Prijs:
-
Prijs per maand:
-
Motorinhoud:
-
Geschikt voor:
  
Trefwoorden:
Zoeken
Reset
Top Motoren Selectie
Advertentie
Like ons op facebook
Sorteer op:
HARLEY-DAVIDSON FLSTF FAT BOY
€ 9.250,- p/mnd klik hier
1988, 15000 Mls
HARLEY-DAVIDSON FLSTF FAT BOY
€ 15.000,- p/mnd klik hier
1990, 57153 Km
HARLEY-DAVIDSON FLSTF FAT BOY
€ 9.990,- p/mnd klik hier
1992, 30700 Km
HARLEY-DAVIDSON FLSTF FAT BOY
€ 8.950,- p/mnd klik hier
1993, 13754 Mls
HARLEY-DAVIDSON FLSTF FAT BOY
€ 9.999,- p/mnd klik hier
1993, 9284 Mls
HARLEY-DAVIDSON FLSTF FAT BOY
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1995, 30785 Km
HARLEY-DAVIDSON FLSTF FAT BOY
€ 9.995,- p/mnd klik hier
1995, 34000 Km
HARLEY-DAVIDSON FLSTF FAT BOY
€ 9.750,- p/mnd klik hier
1996, 45438 Mls
HARLEY-DAVIDSON FLSTF FAT BOY
€ 10.900,- p/mnd klik hier
1996, 25500 Km
HARLEY-DAVIDSON FLSTF FAT BOY
€ 10.750,- p/mnd klik hier
1997, 12400 Mls
HARLEY-DAVIDSON FLSTF FAT BOY
€ 9.250,- p/mnd klik hier
1998, 10563 Mls
HARLEY-DAVIDSON FLSTFI FAT BOY
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1998, 20700 Mls
HARLEY-DAVIDSON FLSTF FAT BOY
€ 8.300,- p/mnd klik hier
1999, 55000 Km
HARLEY-DAVIDSON FLSTF FAT BOY
€ 10.950,- p/mnd klik hier
1999, 22988 Km
HARLEY-DAVIDSON FLSTF FAT BOY
€ 9.500,- p/mnd klik hier
2000, 22393 Mls
HARLEY-DAVIDSON FLSTF FAT BOY
€ 10.725,- p/mnd klik hier
2000, 51861 Km
HARLEY-DAVIDSON FLSTF FAT BOY
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2000, 24172 Km
HARLEY-DAVIDSON FLSTF FAT BOY
€ 12.445,- p/mnd klik hier
2000, 11944 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON FLSTFB FAT BOY SPECIAL
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2000, 9321 Mls
HARLEY-DAVIDSON FLSTF FAT BOY
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2001, 21535 Km
Een stukje historie: TRIUMPH in 1925 - Colonel Claude v. Holbrook neemt de plaats van Schulte in. Holbrook is het echter ook eens met Schulte's mening over de automobielbranche en begint al snel met het produceren van auto's. Massa produktie van de 500 cc zijklepper Model 'P' met drie versnellingen en een kettingaandrijving voor minder dan 42,50 pond! Dat was de prijs van de in 1925 gelanceerde kaskraker. Deze werd met een duizendtal per week geproduceerd. Door de overbelasting in capaciteit werd de kwaliteit snel minder wat de reputatie van Triumph geen goed deed. Dit werd een beetje goedgemaakt door na het produceren van twintigduizend stuks de Mark II, de verbeterde versie, ter vervanging ten tonele te laten verschijnen. De markt is ondertussen uitgebreid naar tien landen en leunt zwaar op de export. De concurrent Banshee verdwijnt en de eigenaar George Bell komt bij Triumph werken.
© 2000 - 2017 Motoroccasion