Nieuwsbrief:
Motor zoeken
YAMAHA SELECT OCCASIONS
MOTORBEURS UTRECHT
Merk:
Type:
Categorie:
Afstand:
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Prijs:
-
Prijs per maand:
-
Motorinhoud:
-
Geschikt voor:
  
Trefwoorden:
Zoeken
Reset
Advertentie
Like ons op facebook
Sorteer op:
HARLEY-DAVIDSON WLA
€ 14.950,-
1955, 5495 Km
HARLEY-DAVIDSON PANHEAD
€ 15.750,- € 16.500,-
1956, 0 Km
HARLEY-DAVIDSON FLH 1340 ELECTRA GLIDE
€ 24.995,-
1963, 0 Km
HARLEY-DAVIDSON FLH ELECTRA GLIDE
€ 13.950,-
1966, 35854 Km
HARLEY-DAVIDSON SHOVEL
€ 8.950,-
1976, 36722 Km
HARLEY-DAVIDSON FXS 1340
€ 9.999,-
1978, 3744 Km
HARLEY-DAVIDSON XLH 1000
p.o.a.
1978, 1809 Mls
HARLEY-DAVIDSON FXS 1200
€ 7.200,-
1979, 17154 Km
HARLEY-DAVIDSON FXS 1340
€ 7.750,-
1979, 65819 Km
HARLEY-DAVIDSON FLH ELECTRA GLIDE
€ 9.750,-
1979, 101 Km
HARLEY-DAVIDSON FLH 1340 ELECTRA GLIDE
€ 9.995,-
1979, 0 Km
HARLEY-DAVIDSON XLCH
€ 17.495,-
1979, 0 Km
HARLEY-DAVIDSON FXE
p.o.a.
1979, 24619 Km
HARLEY-DAVIDSON FXDC SUPER GLIDE CUSTOM
€ 6.950,-
1980,
HARLEY-DAVIDSON FLTC TOUR GLIDE
€ 7.950,-
1980, 29237 Km
HARLEY-DAVIDSON SHOVEL
€ 14.750,-
1980, 11943 Km
HARLEY-DAVIDSON FLHP ELECTRA GLIDE POLICE
€ 14.950,-
1981, 99858 Km
HARLEY-DAVIDSON FLH ELECTRA GLIDE
€ 10.999,-
1982, 2932 Km
HARLEY-DAVIDSON FLH 1340 ELECTRA GLIDE
€ 8.940,-
1984, 53667 Km
HARLEY-DAVIDSON FLH 1340 ELECTRA GLIDE
€ 9.950,-
1984, 0 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiŽle kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2017 Motoroccasion