Nieuwsbrief:

Swinkels Motoren Tilburg

Welkom bij Swinkels Motoren Tilburg. Swinkels Motoren heeft een ruim aanbod in gebruikte motoren van de merken BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, Suzuki en Yamaha.
Alle motoren van Swinkels Motoren Tilburg
44 motoren gevonden
TRIUMPH BONNEVILLE
TRIUMPH BONNEVILLE
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2004, 9892 Mls
DUCATI MULTISTRADA 1200 ABS
DUCATI MULTISTRADA 1200 ABS
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2011, 43139 Km
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2004, 27896 Km
DUCATI MONSTER 1200
DUCATI MONSTER 1200
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2016, 28101 Km
DUCATI MONSTER 821
DUCATI MONSTER 821
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2016, 38029 Km
DUCATI MONSTER S2R
DUCATI MONSTER S2R
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2005, 56238 Km
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2007, 98092 Km
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2010, 94427 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2009, 27094 Km
KAWASAKI ER 6 N ABS
KAWASAKI ER 6 N ABS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2009, 31432 Km
KAWASAKI GTR 1400
KAWASAKI GTR 1400
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2008, 72919 Km
KAWASAKI VERSYS X-300
KAWASAKI VERSYS X-300
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2018, 35594 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2012, 22506 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2020, 21436 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2015, 25816 Km
MASH TWO FIFTY 250
MASH TWO FIFTY 250
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2018, 2153 Km
MOTO GUZZI CALIFORNIA STONE
MOTO GUZZI CALIFORNIA STONE
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2003, 28123 Km
SUZUKI B KING 1300
SUZUKI B KING 1300
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2007, 61788 Km
SUZUKI GSR 600
SUZUKI GSR 600
€ 3.290,- p/mnd klik hier
2007, 47932 Km
SUZUKI GSX-R 600 ANNIVERSARY
SUZUKI GSX-R 600 ANNIVERSARY
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2005, 60987 Km
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion