Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  X-CAPE - 2022

Garantie: Ja
4610 Km
GRIJS
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

X-CAPE is het avontuur in Moto Morini-stijl : veelzijdigheid, plezier en comfort gedistilleerd in een futuristische, opvallende look. Het 19'' voorwiel en een grote verstelbare voorvork met een diameter van 50 mm garanderen een verrassende wegligging, waardoor hij net zo geschikt is voor bergpassen als off-road onverharde wegen.

De grote zadelruimte, die ook comfortabel is voor de duopassagier, bevindt zich slechts 845 mm boven de grond, maar biedt ook voor langere rijders een perfecte ergonomie.


Het grote 7” TFT-dashboard – een van de grootste op de markt – geeft toegang tot een compleet en duidelijk beeld van alle noodzakelijke informatie, zowel voor de meer avontuurlijke ritten als voor chaotisch stadsverkeer.

De met slechts één hand verstelbare voorruit, de reiskoffers met ruime handgrepen voor de duopassagier en de volledige LED-koplampen completeren het aanbod van een beslist superieure standaarduitrusting.

Er is geen gebrek aan fundamentele accessoires zoals het drietal tassen, de beschermstangen of de verwarmde knoppen, onmisbaar op een echt avontuur. De motorfiets wordt verkocht in een standaardversie of een gelimiteerde versie van 48 pk, uitgerust met een zeer betrouwbare motor en een eenvoudige en gemakkelijke stroomvoorziening, perfect voor iedereen die op zoek is naar een trouwe, onvermoeibare metgezel.

Het remsysteem, met schakelbaar ABS, kan rekenen op door Brembo ondertekende uitrusting. Marzocchi-vorken zijn volledig verstelbaar. Pirelli Scorpion Rally STR-banden zijn essentieel om van elk type route te kunnen genieten.



De getoonde prijs is inclusief afleverkosten en 12 maanden BOVAG-garantie (BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij MOTORcity Amsterdam is minimaal voorzien van 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:

- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

Naast alle occasions heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion