Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  SEIEMMEZZO STR - 2023

Garantie: Ja
7796 Km
Smoky Antrhacite
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
moto-morini - seiemmezzo-str
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
BTW Motor!

  • Occasion bekijken en proefrijden? Graag vooraf even contact met ons opnemen voor een afspraak!

    Graag verzoeken wij u om voor een bezichtiging of proefrit even contact met ons op te nemen! Dit om teleurstellingen te voorkomen! Wij reserveren de motor maximaal 24uur na afspraak. De genoemde verkoopprijs is altijd inclusief standaard garantie pakket, tenaamstelling, 10 Dagen all risk verzekering en zonder bijkomende kosten!

    AMR Motorfietsen Standaard Garantiepakket: GRATIS!
    - 6 maanden en 6.000km Garantie (slijtage delen en accu’s uitgezonderd)
    - Kleine onderhoudsbeurt.
    - 10 Dagen all risk verzekering.

    AMR Motorfietsen Extra Garantiepakket: €399,-
    - 6 maanden en 6.000km EXTRA garantie! (slijtage delen en accu’s uitgezonderd)
    - Grote onderhoudsbeurt volgens fabrieks schema!
    - 10 Dagen all risk verzekering.

    Direct Motor rijden: 
    Al onze motoren zijn voor de advertentie voorzien van onderhoud en in geval van import voorzien van een kenteken! Na uw proefrit kan de motor dus direct bij ons tenaam gesteld & verzekerd worden zodat u dezelfde dag nog kunt rijden! 

    Bezorgen:
    Als u niet in de gelegenheid bent de motor zelf te kunnen meenemen of ophalen, beschikken wij tegen nader te bepalen tarief over bezorg mogelijkheden! 

    Inruil van uw motor? Bespreek de mogelijkheden!
    Wilt u uw huidige motor inruilen? Stuur ons ter voorbereiding foto's van de motor inclusief kenteken, km-stand en onderhouds historie via WhatsApp: +31297256300

    Voorraad motoren:
    Voor onze volledige voorraad motoren, neem een kijkje op de website, marktplaats of motoroccasion! Onze voorraad is actueel en dagelijks up to date! 

    Openingstijden:

    Maandag: gesloten
    Dinsdag-vrijdag: 09:00 / 18:00
    Zaterdag: 09:00 / 17:00
    Zondag: gesloten

    Afspraak buiten openingstijden? Vraag naar de mogelijkheden! 

    Wij hebben ons best gedaan om alle informatie voor het betreffende voertuig te omschrijven of aan te tonen doormiddel van foto's.
    Echter zijn fouten nooit uitgesloten, neem daarom ook zelf de moeite om dergelijke zaken te controleren voor aankoop!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
AMR Motorfietsen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion