Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  VITPILEN 701 - 2018

12424 Km
Zilver
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Zeer nette, goed onderhouden en unieke Husqvarna Vitpilen 701 incl:

  • Garantie
  • Kleine onderhoudsbeurt
  • Boekjes
  • Bar end spiegel
  • Verkorte kentekenplaathouder
  • Duo seat cover
  • Alle originele onderdelen (kentekenplaathouder etc)

Zeer gave Husqvarna Vitpilen 701 die klaar staat voor uw woon/werk/vakantie verkeer!

Bereden en onderhouden door een liefhebber!

Opzoek  naar iets unieks? Dit is uw kans!

Na ombouwen ook geschikt voor het A2 rijbewijs!

De VITPILEN 701 is een perfect ontworpen streetbike met een nieuwe visie op urban motorrijden. Deze compacte en wendbare motor wordt aangedreven door een krachtige eencilindermotor en is vakkundig vormgegeven voor een minimalistische styling met uitzonderlijke prestaties. Een motor teruggebracht tot de pure essentie. Speciaal ontwikkeld voor de unieke, vooruitstrevende lifestyle van het moderne motorrijden. Voor een spannendere, eerlijkere en pure motorervaring.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Husqvarna
Model Vitpilen 701
Kleur Zilver
Segment Naked
Cilinderinhoud 692 cc
Kilometerstand 12.424 km
Bouwjaar 2018
Garantie 6 maanden
Marge/BTW Marge

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
© 2000 - 2024 Motoroccasion