Nieuwsbrief:

ENERGICA  EXPERIA - 2023

Nieuw
Bormio Ice
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
NIEUW Energica Experia, the Green Tourer
Energica's nieuwste model, de Experia.
Demo aanbieding: €29.999,- inclusief btw, btw is verrekenbaar voor ondernemers en bedrijven.
In dit geval betreft het onze Demo, met verlengde garantie van 3jaar op het accu pakket. Onze demo is de "Launch Edition" met de volgende opties:
-Key-less startknop
- Handvatverwarming
- 3delige kofferset met kofferrek
- Splashguard
- Handkappen
- Wielen met rode details
- verlengde garantie

Motor heeft 5800km gereden.

Alle fiscale regeleingen zijn nog toe te passen op deze motor. 

Alle fiscale voordelen zijn weer van toepassing, MIA, KIA zijn weer ingevoerd voor 2024. Dat houdt in dat je tot 28%MIA, 27%KIA van de belasting mag aftrekken.
Voor exacte cijfers natuurlijk even aan de boekhouder vragen, want dat kan per geval verschillen.
Maar dat maakt het aanschaffen van een elektrische motorfiets natuurlijk veel interessanter! Lage onderhoudskosten, lage verbriukskosten, gunstige aanschafvoorwaarden. Wat wil je nog meer. Het voordeel kan al oplopen tot €13377,-(vraag aan boekhouder of accountant voor uw eigen situatie)

Kom langs voor een proefrit, en ervaar het zelf!
  • Kom langs voor een proefrit!!
  • Koffie staat klaar!! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BikeXperience
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion